Så jäkla trött !

Jag är helt slut .. Jag vaknade halv åtta , åt frukost , gjorde mig iordning och åkte till Farsta när det öppnade.Imorgon måste jag dit igen för att köpa ny fondation..

När jag kom hem slingade jag håret , det är lite gul/guld aktigt i botten nu så jag tänker inte visa bild ! Men det kommer förhoppningsvis att bli bättre då vi ska slinga ljust igen i helgen eller nästa vecka :) Tills dess får jag nog gå i uppsatt så det inte ser så gult ut i botten.Men ah , ni blondisar vet hur det är ;) Det tar ett tag innan det blir som man vill ha det :) Man får stå ut helt enkelt !

Nu ska jag lägga mig i min varma säng och titta på lite American dad avsnitt ! Det finns en risk att jag somnar men jag uppdaterar imorgon som vanligt :D Och då blir det lite mer "Svar på tal" eftersom att jag inte han att svara på alla frågor idag


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback