Nya saker :)

Detta är det senaste som jag har shoppat :) 3 fina tubtoppar från H&M i härliga färger :) Ett armband från Glitter för bara 20 kr (rea ) ! Och lösögonfransar.


Den senaste tiden har jag gjort väldigt mycket annat än att ägna mig åt bloggen.Jag har pluggat och varit med vänner :) Det har behövts !

Igår var jag ute med en vän på en klubb som jag aldrig varit på.Det var tydligen gaykväll där men det var bara kul ! Alla var så trevliga och jag hade superkul ! :) Jag var inte hemma förens klockan sex imorse men så blir det när man ska krånga med bussar. Idag har jag ätit goda våfflor och tittat på tv en hel del :)

Imorgon är det skola igen och jag har bara en lektion och det är Hudvård och make up ! Ska bli kul :)
Kommentarer
Postat av: Emelie

Testkommentar

2012-04-17 @ 18:05:28 URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Emelie

nen som vi hade bokat tid med hade inte möjlighet att komma ! Även om det var ett möte som hade planerats för länge sedan ?! Helt idiotiskt.. Då var det minst 1 Och ½ timme bortkastad tid .. ! Nu gäller det att leta vidare på företag som fixarstudentskivor och som är mer se

2012-04-18 @ 20:40:33 URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback