100415

En dag som började med läkarbesök och slutade hos tandläkaren :) Tandläkar besöket gick i alla fall jättebra :) Och jag fick äntligen min tandställning på nedre käken.Så framåt kvällen kommer jag antgligen ha grym huvudvärk precis som förra gången när jag satte in i överkäken.Jag får i alla fall nöja mig med att mina tänder är raka och ny-blekta inom ett år! Känns super!

När jag var färdig hos tandläkaren (Besöket tog ca 1 timma) åkte jag hem och gick förbi Ica en snabbis för att köpa med mig balsam hem.Det blev en ny sort.Anti-breakage.Det behövs när jag inte skött mitt hår på några dagar.Har gått i uppsatt dom senaste dagarna och haft hur mycket hårspay som hels..Så nu blir det en inpackning och ett förhoppningsvis bra balsam :) Efter duschen blir det middag som gäller och efter middagen ska jag ringa Fanny för att se som vi träffas idag eller i morgon.

Idag fick jag även hem paket igen.En svart oversize tröja med fickor som jag var nöjd med och en rosa som jag var mindre nöjd med eftersom att den inte satt något vidare bra på mig.Så den hamnar hos Swoppers igen.
Kommentarer
Postat av: Therese

aha nice, aldrig testat något sånt men får väll kolla då :)

2010-04-15 @ 18:44:23 URL: http://parmhed.blogg.se/
Postat av: Joline

sv;¨jadå, du då?? :D

2010-04-15 @ 20:00:38 URL: http://jolle.blogg.se/
Postat av: Torsteinmolly

Thanks for the information

2010-12-25 @ 21:21:55 URL: http://torsteinmolly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback