Min dag är förstörd :(

I förmiddags var jag på läkarbesök.Det gick bra och dom hittade inget fel.Doktorn sa att jag antagligen har IBS.Och det är ganska så vanligt.Det finns inga mediciner som hjälper eftersom att sjukdommen är individuell,men det finns receptfria mediciner på apoteket som kan lindra.Så jag ska shoppa loss mediciner på apoteket nu,haha!

Efter läkarbesöket blev det mc donalds eftersom att jag inte hade ätit något på drygt 20 timmar var jag tvungen att få i mig något.Det konstiga var att jag inte alls var hungrig..men jag blir nästan aldrig det iochförsig.Det var i varje fall gott att få i sig något att äta och speciellt hamburgare som jag inte ätit på år och dagar!

I dag förstördes min dag föresten! Min pappa har köpt mig en ny hand-dator/mobil för att jag var less på min gammla och på 2 dagar lyckas jag ta sönder den..lyckat! Jag är typ död inuti,älskar den telefonen! Så i veckan ska jag till The phone house eller något service ställe för att se om dom kan byta ut min skärm :( Kommer kosta drygt 2 tusen där med.Känns inte roligt alls att jag ska vara så klumpig! Men men..

Kommentarer
Postat av: fanny

jag känner mig helt efter men vad e IBS? du måste ju bli bättre snart :/ <3 va ska du göra på fredag förresten? <33

2010-04-21 @ 19:24:14
Postat av: - Savefors

Morrn!

Allt bra med dej denna torsdag?

Kram

2010-04-22 @ 07:59:08 URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback