Sovdags

Nu är jag trött,riktigt trött.Har ont i hela kroppen och näsan rinner..jag är sjuk!
Jag ska lägga mig i tid och hoppas på att jag mår bättre imorgon så det blir utgång då istället :)

Det känns som att jag har bloggat massa "små inlägg" men så fick det bli idag.Tycker att det känns bättre istället för att skriva ett lång inlägg för det läser ändå ingen haha.

Juste! Jag klippte även min bror idag :) han fick vara min "Försökskanin". Tyvärr tog jag inga bilder men kanske hinner det någon dag.Det blev i alla fall riktigt bra för att vara min första gång på en kille så att säga.Jag har ju klippt mig själv flera gånger,dock bara luggen :) så som send lugg eller lugg!
Kommentarer
Postat av: isabelleg

svar: jag har lagt till dig nu :)

2010-06-17 @ 11:50:20 URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback