Sjusovare..

Idag blev jag återigen väckt av en vän.Dock Andreas denna gång..Nu slipper jag i varjefall använda väckarklockan på mobilen eftersom att mina vänner väcker mig i god tid haha! Men som vanligt somnade jag om..Jag har märkt att det är så skönt att somna om efter att man vaknat.Vet inte varför men så är det :) Annars brukar jag faktiskt vara den morgonpigga personen.

Jag sitter just nu och tittar på tv.Men snart ska jag in i duschen och använda mitt silvershampoo (det lilla som finns kvar) Och nej,jag ska inte ha i det i sådär 40-60 minuter som jag brukar ha i det för jag har märkt att det lätt blir lila på så sätt.Nu räcker det med 10-15 minuter :) Jag tänkte även använda min hårinpackning från Depend som jag för övrigt tycker är sjukt bra! Den motverkar också gula toner,precis som silvershampoot :)

Resten av dagen ska jag spendera hemma.Det kommer att bli städning och garderobrensning.Föresten så klippte jag mitt hår ennu kortare igår kväll :) 5 cm rök.Som jag sa igår,jag är trött på det långa risiga håret!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback