Kort lista

Min bästa vän Andreas och Fanny :)
När jag borstar tänderna Gör jag det noga ^-^
När jag lagar mat kanske det inte blir världens godaste , men ätbart blir det säkert..
Jag är rädd för att misslyckas.
Den värsta känslan är att känna sig ensam eller inte tillräcklig. 
Den bästa känslan är lycka
Jag är bäst på att vara mig själv :)

Jag är sämst på att städa.

Jag kommer alltid vara en person som är kreativ och djup i sinnet.
Jag lyssnar på blandad musik.
Jag pratar alldeless för mycket och för snabbt enligt dom flesta utav mina vänner och min pojkvän.
Jag tycker om att jobba i salongen , shoppa , vara med vännerna och att vara i skolan - speciellt på frisörlektionerna.
Kärlek är något jag inte kan vara utan.
I somras hade jag det tufft .. men det är bättre nu !

Sist jag grät var länge sedan.
När jag vill tänka brukar jag oftas vilja vara ensam.

När jag bakar bakar jag helst små kakor eller kladdkaka :)

Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna , tvättar bort sminket och ringer till min pojke och pratar med honom en stund.

Just nu tänker jag på hur otroligt mycket jag saknar Gnestaminnerna..
Bebisar är något jag inte kommer att få på många många år.
Idag har jag sovit mycket så jag kan bli frisk.
Ikväll ska jag kanske hyra någon bra film eller träffa en vän i närheten där jag bor :)
Imorgon kommer jag Kanske att åka till Väsby !
Jag vill verkligen ha sommar just nu
Om jag var ett djur skulle jag vara ett rådjur pga. mina ögon.
Min mobiltelefon är en LG touch.
När jag vaknar på morgonen är jag oftast ganska så morgonpigg :)

Kommentarer
Postat av: angela

sv: Idag ska jag bara mysa med familjen, du då? :)

2010-12-04 @ 17:17:04 URL: http://angelamagdalena.blogg.se/
Postat av: angela

sv: okej, mysigt mysigt! :)

2010-12-04 @ 17:19:15 URL: http://angelamagdalena.blogg.se/
Postat av: angela

Vem bar den otroligt snygga kavajen bäst? Kim kardashian eller Whitney port? Kika in min blogg och tyck till :)

2010-12-04 @ 17:31:50 URL: http://angelamagdalena.blogg.se/
Postat av: Chawo

Jag är 1,44 :P Sist jag kollade

2010-12-04 @ 22:34:55 URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback