100603

Torsdag idag :) Imorgon är det helg! Det betyder att vi får gäster hit.Några utav mammas och pappas vänner kommer hit från värmland och ska spendera hela veckan här.Dock kommer dom inte vara hemma så mycket eftersom att dom ska till stan och titta på marknader eller vad det nu är.Det kommer i varje fall bli mycket grill i helgen och det är alltid gott!

Dagen har annars varit super! Jag har gått till gynekologen och fick för en gångs skull en manlig läkare vilket jag tyckte var bra. Han var mycket bättre än dendär kärringen i Farsta.Efter besöket gick jag och mamma som sagt och små shoppade lite :) Jag köpte bara ett par leggings men jag kikade även på en plånbok och fondation.Just nu är min sminkväska nästan helt tom..Puder,fondation,cover mix,ögonbrynspenna,mascara saknas.Jag har inte orkat fylla på den och har inte heller pengar med det just nu.Dock spelar det mig ingen roll eftersom att jag inte har sminkat mig på flera dagar :) Ibland kan jag ta ytterst lite utav mamams fodation.Jag ska försöka skära ned på sminkadet eftersom att det inte är speciellt bra för hyn.Vill även kunna gå utan smink i sommar..

Jag har även bränt mig mer idag.Det känns så äckligt och det svider men det är nackdelarna med att sola.I alla fall när det gäller mig för jag blir först röd och lite lite brun och efter någon dag visar sig brännan.Imorgon ska jag försöka sola också men då blir det kanske max 1 timma :)

Dethär blev ett långt inlägg men men ;)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar gumman ;d

idag blir det sola ;d sj då? kram

2010-06-03 @ 16:06:56 URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback