100607

Idag har det varit en lugn dag :) Jag har solat men dock var inte solen framme länge förens den kom i måln.Så jag tror knappast att jag hunnit fått någon färg på varken kroppen eller ansikte.Till lunch idag provade jag wasas nya flingor 4-crisps mix och jag tyckte dom var jättegoda :) Jag ska absolut börja äta dom till frukost! Annars idag har jag städat,pratat med vännerna och tittat på film.Jag fastrande framför tv:n i 1 och ½ timma för att se klart en film som jag aldrig såg klart här dom dagen.Den var inget speciellt,men underhållande som tusan! haha.

Ikväll kommer inte föräldrarna vara hemma så det blir att laga mat på egen hand :) Låter som att jag aldrig har gjort det förut men tro det eller ej så hade jag faktiskt riktigt bra betyg i hemkunskap haha ;)
Kommentarer
Postat av: Jennifer

hur mår du då ?:)

2010-06-07 @ 16:50:09 URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback