15:e juni 2010

Idag har jag varit ute och solat :) Dock bara i någon timma men jag fick åtminstonde lite sol på mig.Och nu är jag glad över att jag köpte tan enchancern från Nelly.Jag tycker redan att det funkar jättebra och min bränna har hållt i sig :) dessutom får jag lättare bränna nu med.Jag har även fixat lite med bloggen som ni kan se.Försöker påminna pappa att köpa Photoshop år mig och jag hoppas att det blir snart.

Imorgon har jag hört att det ska bli fint väder så jag ska passa på att sola då och sedan blir det läkarbesök.Ikväll ska jag städa i rummet och rensa bland mitt smink hade jag tänk.Jag använder knappt smink längre och jag tror inte att jag kommer göra det speciellt mycket under sommaren häller då jag kommer att sola.Jag använder istället en återfuktningskräm efter att jag solat som jämnar ut ojämnheter i ansiktet och den funkar super! I varje fall för mig :) Fick den utav cubus personalen när jag jobbade där,naw!

Nästa vecka ska jag blondera håret igen eftersom att just nu är det gul/orange och vit/blond i hårfästet.Så jag antar att jag kommer få sönderblondera mitt hår om jag vill ha det som i botten och det vill jag :)
Kommentarer
Postat av: LOWA

SV: min dag har varit helt ok faktiskt. Vi har haft fotbollscuppå skolan :)

2010-06-15 @ 16:48:55 URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback