Ang. Bloggdesignhjälp

Jag hjälper gärna till med bloggdesigner/headers/kodmallar som jag sagt förut :) Just nu är det många som frågat och jag säger bara : Läs det finstilta innan ni kommenterar. Dock gör jag inte hela bloggdesigner för tillfället eftersom att jag inte har tillgång till photoshop!

Nu har jag fått massvis med tjejer som addat mig på msn och skriver hej vilt..Vissa förstår inte heller att om jag har statusen "upptagen" så sitter jag antagligen inte vid datorn eller gör annat,det är logiskt! Igår var jag exempelvis uppe med folket och ändå så sitter det tjejer som spamar och skriver elaka saker för att jag inte svarar..Dom personerna som gör det kan ju fet glömma att jag kommer att hjälpa dom.

Därför hänvisar jag att skriva till mig på ett schysst sätt.Alltså om jag är upptagen med annat så är jag.Det är bara att respektera. Jag hjälper er gärna.Dvs. när jag har tid :) Jag brukar vara snabb på att hjälpa personer som vill ha hjälp ang. bloggen och det är lätt att kontakta mig.

Maila mig : [email protected] detsamma gäller msn.
Kommentarer
Postat av: נσнαииα°•

sv, aha, men det låter ju kul :)

2010-06-13 @ 15:35:04 URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback