Intervjuad

Jag stötte på en läsare här om dagen som ville intervjuva mig,självklart tackade jag ja :)

Vad var det som gjorde att du bestämde dig för att börja blogga? När bestämde du dig?
Jag bestämde mig för att blogga eftersom att mina vänner gjorde det och för att jag kände att det är ett kul sätt att visa för alla andra vad som händer i just min vardag.Vänner och familj kan enkelt hålla koll på mig genom bloggen :)

Har du något mål med ditt bloggande?
Mitt mål med bloggandet är att det ska vara intressant för mig och andra.Jag bloggar om det som är viktigt för mig,exempelvis som mina åsikter och publiserar bilder från dagen som varit.Jag tycker det är kul eftersom att jag kommer kunna se tillbaka i arkiven på händelser :)

Hur definierar du en bra/dålig blogg?
Jag skulle aldrig säga att en blogg är dålig.Alla har sitt eget stuk.Dock gillar jag inte bloggar som lägger upp skitinlägg med små ynka textrader.Det är mycket roligare att läsa en blogg med snygg design,mycket bilder och intressant text :) Man ska kunna utrycka sig själv på en blogg!

Finns det något som du stör dig på när du kommer till en ny blogg?
Det som kan vara störande när man kommer in på en ny blogg är att det inte finns några bilder på personen :p jag är sån som vill kunna se hur en person ser ut som skriver bloggen.Jag tycker att det blir roligare så

Beskriv din blogg med tre ord.
Enkel,personlig och egoistisk ;) Nej men jag gillar att lägga upp bilder på mig själv och skiva om mig själv.Det är alltid kul att få kommentarer.Jag är inte rädd för att visa upp mig om man säger så.Man ska vara stolt över den man är.

Bloggar du för dig själv eller för andra?
Både och skulle jag säga :)

Om du skulle få elaka påhopp i kommentarerna, hur hanterar du det? Tips på hur man kan göra för att inte ta åt sig så mycket?
Jag har fått elaka kommentarer och tror att många andra har varit med om samma sak.Jag kan hantera sånt ganska bra! Jag blir inte sur direkt eller hoppar på dom.När jag började blogga och fick elaka påhopp kunde jag blir skitförbannad och hoppa på dom direkt men nu har jag lär mig att handera sånt :)

Alla som får elaka kommentarer i sin blogg ska lära sig att inte ta åt sig så lätt,ge inte heller igen för det är bara omoget.

Berätta gärna vad som gör dig till en bra bloggare och varför man skall läsa just din blogg!
Min blogg är unik därför att jag skriver på ett bra sätt och att jag alltid försöker lägga upp bilder på mig och händelser i min vardag.Dessutom kommer det så smånigom dyka upp en kategori inom frisörutbildning som nog intresserar dom flesta :)

Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Tack :) Det var verkligen svin kul igår kanjag säga :D



Kram

2010-06-08 @ 14:23:01 URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Bea

Bra svar! :)

2010-06-08 @ 23:22:07 URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback