Lång lista

Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07:30
Hur många resväskor äger du? Typ 15-20 stycken.
Använder du flip-flops? Nej
Var köper du dina matvaror ifrån? Helst coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och :)
Vilken var den senaste filmen du såg? Strul som gick igår på fyran.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän :) Jag är inte mycket för barn haha.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En hund utan tvekan!
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja min mamma gör det när jag inte städar mitt rum
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? -
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? jag äger ingen cd-spelare eftersom att jag ändå inte skulle använda den.Om jag nu måste lyssna på en cd sätter jag in den i datorn.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Royal republic
När var senast någon stötte på dig? För någon dag sendan då jag var ute så träffade jag på några killar som hade kikare med sig av någon anledning och dom sa att jag var snygg och att jag hade den snyggaste rumpa dom hade sätt haha! Sedan använde dom kikaren och tittade på mig när jag var på väg hem haha..
Vad åt du till middag senast? kroppkakor
Använder du huvtröjor? Jag använder endast huvtröjor när jag är på fritids aktivitet, annars tycker jag att det är bland det fulaste plagg som jag kan tänka mig att ha på mig eftersom att det inte passar mig alls.Dock är det från person till person.
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Andreas
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Ingen aning
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja ibland
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08 - Stockholm
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja.
Hur många syskon har du? Jag är trilling så har två i samma ålder :)
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej absolut inte
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen tror jag.
Äger du några band t-shirts? Ja,en ramones och en rolling stones.
När flög du senast? Jag har aldrig flugit
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5 stolar och en soffa.Som jag förövrigt hatar för den är enormt ful.
Läser du för skojs skull? Ja
Pratar du några andra språk? Engelska och en del spanska.
Diskar du din egen disk? Nej här hemma har vi diskmaskin :)
Har du gråtit offentligt? ja det har hänt.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? För det mesta.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, en del piercings :)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja
Kan du kasta macka? Nej
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Sällskap.Jag äter nästan aldrig popcorn eller liknade på bio.
Vem var din favoritlärare och varför? -
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Sol :)
Har du en blogg? Ja denna :)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska och religion skulle jag tro :)
Gillar du att flyga? Som sagt,jag har aldrig flugit.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll,snygg,kunna vara spontan,öppen,förstående och alltid finnas vid min sida.Ett plus är att han har tatueringar eller piercings! Sånt är jag svag för ;)
När sov du senast på golvet? Jag tror det var hemma hos Micke i gnesta.
Vilken är din favoritdrink? -
Gillar du din boende-situation? Ja :) Jag bor i en stor villa i ett fint område!
Vilken är din mammas hemstad? Stockholm/Värmland.
Din pappas hemstad? Stockholm
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 4,gärna 8.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland men inte alls ofta :)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja!
Vilken är din favoritfrukt? Annanas och jordgubb :)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej faktiskt inte.Jag har inte lätt att lägga på mig vikt.Dessutom är det bara bra om jag går upp 1-2 kg till :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 ;)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jag har haft svårt med det själv men jag har blivit noggrannare med det nu :)
Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Andreas
Tror du att Gud är man eller kvinna? Det vet jag inte.
Vad var det senaste du åt? Middag
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? För det mesta med samma kön.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? För att dom tyckte att det var fint antar jag :)
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Det man inte dör av gör dig oftast starkare." Min pappa och jag har det mottot.Tycker att det oftast stämmer rätt bra.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, skulle nog vara en härlig upplevelse :)
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Lilla my ;)
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
Tycker du om att krama folk? Ja oftast.
Skulle du säga att du är trendig? Ja lite.Dock inte överdrivet.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Carina berg
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inga.
Tycker du att du är attraktiv? Ja ibland :)
Vad är du allergisk mot? En hostmedicin.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Emil..haha nej men jag vet inte.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? -
Kommentarer
Postat av: LOWA

Hoppas du har haft en bra dag! ♥

2010-06-10 @ 21:10:07 URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

Haft en bra torsdag? :)

2010-06-10 @ 21:24:00 URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: LOWA

Sv: min dag har varit toppen! Vi har tom skolkat för att få sola. Det har inte varit ett enda moln idag! :D

2010-06-10 @ 21:25:38 URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: LOWA

Sv: haha jajamen. Men det var ju bra! Här tror jag det skulle regna i helgen... :(

2010-06-10 @ 21:49:06 URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback