Midsommar

Sill lunch,kubb och snappsar är det som vi har hunnit med här hemma :) Grannarna är på besök hela dagen så det känns kul ;) Snart är det grillning som gäller,alltså middag men jag tror nog att ingen är speciellt hungrig eftersom att det blev en stor sill lunch :) Jag snålade som vanligt lite med maten så det ända jag har fått i mig idag är en sillbit och en hel potatis i princip.Men det känns bra! Dock ska jag antagligen inte dricka så mycket mer..Jag har smakar olika sorters snapps,öl och en vin sort som jag aldrig smakat förut som vi hade till fördrink.
Hoppas mina underbara läsare har en härlig midsommar ! Berätta gärna hur ni spenderade helgen :)

Svarar på alla kommentarer ikväll babes ;)


Kommentarer
Postat av: axelina

nu har jag en tävling i min blogg, titta in om du vill :D

2010-06-25 @ 19:27:06 URL: http://aaxelina.blogg.se/
Postat av: Gossipanka

sv: Jaag gööre lätt :D länka till personen man skulle rösta hos ;) detsamma bby! :D

2010-06-26 @ 02:48:04 URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback