12 November 2010

Idag är det Fredag. Den började ganska så knäppt om jag ska vara ärlig ^-^ Igår provade jag mitt nya silvershampo och oj vad det var effektivt ! Jag hade i det i knappt 30 minuter och jag blev helt lila i håret. Så både idag och igår kämpade jag med att få bort det lila och nu är det knappt något kvar efter kanske 4 tvättar. Dock ska jag duscha en gång till senare innan jag lägger mig för att få bort det helt :) Jag är inte van vid att silvershampot sitter så pass starkt efter en knapp halvtimma.Jag funderar starkt på att gå och göra lite slingor hos en frisör efter det nya året. Jag har en utväxt på 10 cm och mitt hår är vitt/beigt. Känns lite trist..

Annars idag har vi ätit Tacos,väldigt gott ! Ikväll har jag pluggat lite, pratat med pojkvännen , spelat Left 4 dead och tittat på Jurassic park. Mycket mer än så blir det inte men jag är nöjd ^-^
Kommentarer
Postat av: Ida

fin header :)

2010-11-13 @ 12:42:23 URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

ja det är bra,sj? (:

2010-11-13 @ 16:32:09 URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback