20 November 2010

Igår kväll/natt tittade jag på massvis med usel film med Olle. Det blev b.la Human centipied som var ganska så.. grotesk och dålig i allmänhet ^-^ Sedan tittade vi på en del äldre filmer med super dåliga effekter och jag dog lite av skratt ^-^ Det var så otroligt kul att se på gamla film effekter haha ! Jag tror att vi satt uppe tills klockan blev tre och sedan somnade jag i min säng. Jag har drömt massvis med drömmar inatt föresten .. Ibland hoppas jag att dom betyder något.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska försöka få tag på Linn och Denise men det blir svårt eftersom att min mobil har varit avstängd i tre dagar och jag har ingen laddare. Vi får se hur det går .. Planerna är att jag ska umgås med dom eller så hittar jag på något annat helt enkelt. Imorgon blir det som vanligt plugg. Vi har matteprov i procent på Tisdag så jag måste plugga en del eftersom att jag har svårt med procent och mattemaktik i allmänhet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback