29 November 2010

Dagens planer är att jag ska plugga. Mycker mer än så blir det inte :) Dock skulle jag träffa min söta pojkvän också men det får bli en annan dag. Plugget kommer före just nu för det känns som att jag har en del att göra .. Jag blev just klar med att rita inre och yttre design på dom alla 5 klippningarna vi gjort under HT. Så en sak är gjord :) Jag väntar också på att Linn ska skicka VG/MVG uppgiferna till mig så jag kan jobba med dom också , eftersom att jag klumpigt nog har tappart bort mitt papper och kommer inte in på fronter .. Jag måste ta tag i det imorgon och fråga varför jag inte kommer in ..

Imorgon har jag mattemaktik som vanligt och efter matten ska jag vidare till tandläkaren. Ingen höjdar dag precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback