7 November 2010

Det har varit en jätteskön dag idag :) Jag har pluggat lite , tittat på tv , B.la top model , fear factor , simpsons , Family guy och lite till ^-^ Just nu sitter jag och tittar på Resturang i mitt vardagsrum. Det känns som att bloggningen är lite tråkig idag, men det är Söndag, slapp och plugg dag helt enkelt :)

Senare på kvällen när jag kom upp på övervåningen såg jag att det var helt svart ute..det gjorde mit lite dyster !  -.- Sucks.. Jag vill ha sommar ! ^-^

Jag kom på en till sak, den där "Novemberlistan" tänker jag nog börja med på oktober istället för då stämmer det med dagarna, haha.

Ikväll ska jag även titta på Beck klockan 21.00 så det blir mysigt ! Det kommer nog antagligen bara bli mamma och jag som sitter och tittar på filmen framför tvn. Det känns skönt att veta att jag har lov i två dagar till, yay !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja de är ett tag haha ;d

vilken beck film är de ?:)



kram

2010-11-07 @ 20:55:58 URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback