Fars dag

Idag har jag sysslat med lite allt möjligt ^-^ som vanligt på Söndagar. Jag ska dock plugga lite eftersom att det inte blev så mycket pluggade igår. Igår höll jag mest på med håret, jag använde silvershampoot som för övrigt är en succé, jag tänkte visa före och efter bilder när jag användt silvershampoot ett tag, det kan ju vara kul :) Igår hade jag bara i shampoot i ca 2 minuter och man ser redan då skillnad, den är så effektiv så det inte är sant !? Jag gillar't ;)

Beck står på tur klockan nio men innan dess ska jag som sagt plugga och städa lite i rymmet hade jag tänkt :) Det ska även bli lite fika, Fars-dag-fika :) Jag ska också ringa pojken och Fanny. Stackars Fanny är fortfarande sjuk :/

Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

sv; tack snälla

ha en fin kväll!

kram

2010-11-14 @ 18:03:55 URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: Robert

Jo tack, det är bara bra med mig. Hur är det själv? :)

2010-11-14 @ 18:47:00 URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback