Första advent

Idag är det första advent ! Det är hur mysigt som helst ute med all vit snö ^-^ Hoppas bara snön håller sig tills julafton.

Igår blev det en sen natt .. jag var uppe och tittade på film och tv med en vän tills klockan blev fyra. Och idag vaknade jag inte förens klockan var elva men det var inte så konstigt eftersom att jag var uppe så pass sent.  Snart ska jag ringa pojken och senare ska jag fika och umgås med familjen och tända första advensljuet :) Förr brukade vi alltid äta frukost tillsammans i familjen så det brukade vara på morgonen då vi tände första adventsljuset men nu blir det inte så eftersom att mina syskon och jag börjar olika tider och familjen hinner inte alltid att äta frukost tillsammans. Då blir det en mysig kvällsfika för att fira advent istället , men det går minst lika bra !:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback