24 November 2010

Jag satt från klockan ett tills klockan blev fyra , det är sjukt ! Tur att hon inte hade någon kund efter i alla fall :) Jag var jättenära på att inte gå eftersom att jag har extrem mensvärk men har man bokat en tid så har man. Hos frisören blekte vi utväxten, gjorde slingor i två olika färger och stylade håret.

Jag blev jättenöjd hos frisören måste jag säga :) Mitt hår ser mer livligt ut och inte lika gult/beigt på topparna. Det är som borta och det är jag glad för :) Dock är det lite kortare än vad jag hade räknat med men jag bad henne endå att ta det som var mest slitet .. Jag publiserar en bild imorgon eller så för ikväll har jag inte tid med att ta bilder och jag ska plugga :)

Det är bara 1 månad kvar till Julafton idag ! ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback