Thaimiddag

Middagen med tjejerna ikväll var jätte trevlig ^-^ Och det var kul att få träffa dom igen ! Även om vi bara blev tre personer. Vi åt på ett Sushi/Thai ställe inne i stan :) Jag tog en Thaikyckling soppa med cocosmjölk,citrongräs,kyckling och gräslök. Den var starkare än vad jag hade förväntat mig men god var den i alla fall.. Dock kan jag erkänna att jag inte är ett så stort fan utav stark mat.Jag smakade även lite utav Fannys Sushi ^-^ Jag skulle nog tagit shusin istället men det får bli en annan gång antar jag :)

Kommentarer
Postat av: julia ♥

Dagens blogg är nu utsedd gå in och kolla om de va du!!

Om inte har du en ny skans redan nu!!

2010-11-18 @ 08:12:29 URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: det ser gott ut, men jag kan inte äta sushi.första gången jag provade, kände jag bara den råa lukten. haha :P



allt är fint med mej :) haft en bra dag?

2010-11-18 @ 15:50:33 URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback