Onsdag , 23 Mars 2011.

Planeringar hit och dit , känns väldans kul ! :D Imorgon är det öl som gäller efter skolan med en vän , på Fredag är det inflyttnigsfest och öl där med som gäller :)

Nästa månad i April kommer en pojk som bor flera flera timmar bort från mig hit ^-^ Awesome ! Och i samma månad är två hemmafester planerade :) kan inte bli mycket bättre :)

Nyss har jag ätit middag med min syster och hennes pojkvän.Det var gott ! Jag har inte ätit sedan lunch så det satt bra med mat nu :) I skolan idag fick vi sluta tidigare så det var riktigt skönt.Jag han med två klippningar på en ny docka så det var bra gjort. Imorgon har vi färg + styling så då kommer digitalkameran med till skolan :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback