Nya ballerina

Mina nya ballerina som jag köpte för några veckor sedan ! 99 kr på H&M :) Hur fina som helst !

Jag håller på och kämpar med den nya designen , men jag blir inte riktigt nöjd vad jag än gör känns det som !.. Men jag vill verkligen lägga upp någon ny fin design snart ! :) Det är bara ha tålamod antar jag..

De senaste dagarna av mitt sportlov har spenderats med vänner och pojken :) Pojken och jag har ätit godis och haft den mysigt i helgen :) Firandet av bästavännen blev också lyckat och det var en av dom roligaste utgångar jag haft på länge ! Snart väntar ännu en till utgång då jag ska på min pojkväns skiva , det ska bli kul ! Jag måste även hitta en lämplig present till honom eftersom att han fyller år nästa vecka ! Jag har planerat att åka ut i helgen och kika på vad som finns för fint att köpa :) Jag har redan några idér i skallen !

Idag har jag suttit med bloggdesignen och städat hela rummet ! Alltså grundligt ! Duktig tjej :D Nu sitter jag och tittar på tv och väntar på att min syster ska komma hem så hon kan bleka min utväxt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback