Sprickor i höften o 6 stygn i hakan..

 
 
Bloggandet har legat åt sidan ett tag då jag skadat mig o spenderat tid på sjukhuset o mitt tillfrisknande! På sjukhuset förra helgen konstaterade läkarna att jag nästintill brytit höften. Så i 24 timmar blev jag sängliggandes med smärtstillande.
 
Inte nog med det, 6 stygn i hakan fick jag sy efter olyckan. Jag tillbringade ungefär 3 dygn på sjukhuset, under de dygnen lyckades jag gå med stöd-bord och tillslut med kryckor! Ett snabbt tillfrisknande enligt läkare o mig :)
 
Nu är jag hemma igen o går utan kryckor i hemmet. Tar fortfarande smärtstillande för annars skulle jag inte klara smärtan! Om jag är ute o går med kompisar hänger så klart kryckorna med :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback