100420

Funderar på att lägga in en ny bloggdesign :) Kankse göra den lite gladare.Men vi får se om jag orkar med det ikväll.Jag ska lägga mig i tid idag så jag orkar upp till läkaren i morgon.Kommer antagligen vara där några timmar.

Annars idag har jag fått hem paket,varit ute en stund i morse och nu ikväll ska jag titta på halv åtta hos mig och fasta ;) Haha nej men,jag får inte äta mat på 12 timmar eftersom att dom ska göra någon underökning i magen.Men det blir nog inga problem :) brukar kunna hålla mig ett tag när det gäller mat.I veckna ska jag också på möte med skolan och prata med dom.Jag har fortfarande en del att tänka på om jag ska byta linje till frisör och gå om helt eller om jag bara ska gå om tvåan.Jag tror att det blir att börja på en helt ny linje faktiskt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback