100425

En superbra lördags kväll med bästavännen :) Vi var dels ute i väsby och gick,satt i lekparker mm. och pratade om allt möjligt! Senare drog vi vidare in till stan och var där i någon timma.Jag kom hem 10 i ett på natten så det var ganska så lagom :)

I dag ser jag att jag har ett stort blåmärke på benet..fuck it.Jag snoggde en cykel och skulle ta en liten tur haha och så upptäcker jag att det inte går att bromsa eller trampa på jäveln så jag rammlar och slårt i benet haha.Och jag var inte ens full ?!

Nu har jag ätit frukost och är mätt och glad :) Jag tittar på spårlöst och ska snart ta en dusch och senare sminka mig.Jag funderar på om jag ska träffa Fanny idag igen och åka till väsby eller om det bara blir en hemmakväll idag eftersom att det är skola i morgon.Vi får se senare hur jag gör ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback