Byteshemsida

Jag är medlem hos Swoppers.se :) En bra byteshemsida där du kan lägga ut dina gammla/oanvända/för små kläder eller skor,smycken och möbler.Allt du kan komma på som du inte längre har användning utav eller helt enkelt vill byta bort! Någon annan kanske har turen att få användning för dina saker :)
Jag rekomenderar starkt denna sida till er!

Det är enkelt att ladda upp nya bilder samt hålla kontakt med dina kompisar/bytare.Lägg gärna till mig som vän på hemsidan :) (Lägg till mig via min länk) Jag hoppas att du hittar något som faller dig i smaken!

Swoppers.se behöver extra hjälp med att få igång sidan.Du som har gått om pengar eller känner dig oerhört generös kan hjälpa med ett bidrag :) Det skulle vara en stor hjälp!

Ni får gärna tipsa om andra liknande sidor!

Kommentarer
Postat av: En Romantisk Saga

Gud vilken snygg header :)

2010-04-15 @ 21:25:30 URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback