28 Augusti 2010

Glad/lycklig och sprallig.Så kan man väl beskriva mig med ord idag.Jag känner mig nöjd.Nöjd med allt jag gjort dom senaste veckorna,alla hinder som jag har klarat av och jag är oerhört lycklig att jag faktiskt för mer än 6 månader sedan hoppade av skolan.För nu har jag fått en ny chans i Enskedegårds gymnasium..Ibland känns det som att detta var precis vad gud ville skulle hända :) Efter regn kommer solsken,är det inte så man säger ?

Alla har sina motgångar det vet jag,men man lär sig alltid något av dom.Mer eller mindre.Jag har lärt mig att mogna och att kunna ta saker mer seriöst.Utveckla mig själv och att kunna leva i nuet.Dock har jag en bit kvar att gå.Det kommer alltid att finnas motgångar i ens liv men minst lika mycket medgång :)

Nu blev det lite mycket "Tanke-prat" men jag försöker bara beskriva att jag faktiskt kan se ett ljus i tunneln och att saker och ting börjar klarna för mig :)

Annars idag har jag som sagt klippt mig själv (Se inlägget med bilder här) , Rensat och slängt kländer ur en av garderoberna och nyss har jag ätit en god middag med familjen och chris.Det blev lax som vanligt för min del med tomater,tomatjuice och rödlök.Mycket gott!

Senare ikväll ska jag bara ta det lungt och kanske titta lite på Family guy :) Jag ville färga håret idag men jag antar att det får bli imorgon eller i veckan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback