4 snabba

Fick ett mail från Adelina med 4 snabba frågor som jag skulle svara på :)

1. Varför började du blogga?
2. Hur länge har du bloggat?
3. Vad är det bästa med att blogga?
4. Vad gör en blogg intressant enligt dig?


Här kommer mina svar på frågorna :)
 
1.Jag började blogga för att mina vänner hade blogg och dessutom så tycker jag att det är ett kul sätt att visa för andra vad som händer i min vardag.Det är smidigt att man senare kan kika in i arkiven och veta precis vad man gjorde den dagen.
 
2.Jag har haft tre olika bloggar så jag skulle tro att jag bloggat sammanlagt kanske 1 och ½ år.Men nu kommer jag att hålla mig på denna blogg framöver :) Jag har skivit på denna i 5 månader.
 
3.Det bästa med att blogga är att man kan dela med sig utav tankar,åsikter och vardagen i sitt liv.Det är kul att få kommentarer, speciellt om det stärker en.Dock får man vara försiktig med vad man publiserar och vad man skriver.Det är en sak som jag lärt mig haha!
 
4.Enligt mig ska en intressant blogg ha bilder,mycket text (Dock inte överdrivet) och bra skrivet.Det är inte kul att läsa särksivningar eller stavfel var och varannan mening.Det är också kul när bloggen visar lite vem du är :)
Kommentarer
Postat av: Camilla

okej hehe åd kan jag förstå, men åk den när du åker till grönan nästa gånge, tro mig, den är ej så läskig som den verkar :)



haha kan tänka mig, ettan är också ganska läskig, men vill se tvåan :D

2010-08-10 @ 21:25:40 URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: adelina

hej nu är veckans blogg vinnare utsedd!

Så kika in och kolla om det är du!

kram :)

2010-08-10 @ 21:57:51 URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback