Svar på tal ;)


Om ni undrar vem "Anonym" är så är det Mellis :)

Och för inte så länge sedan skev jag att jag var ute och joggade på bloggen.Självklart så börjar Mellis angripa mig och skriva onödiga saker,enligt mig.Det var inget stort men fortfarande.Man märker verkligen när personer vill bråka :) Personer som faktiskt gillar att bråka.

En sak är i varje fall säker..Jag har aldrig varit en bitch,är absolut ingen bitch och kommer aldrig att bli det ;) Däremot är det bitchigt att skriva dryga kommentarer till andra folk och att faktisk GILLA att bråka..haha.

Skitsamma,lämnar detta bakom mig nu :)
Kommentarer
Postat av: andy

Emelie älskling, nog kan du vara rätt bitchig när du har lust med det ;p Men för det mesta är du bara underbart söt ^^

2010-07-16 @ 13:39:00
Postat av: Malin

så jävla töntigt ;s

2010-07-16 @ 13:47:32 URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

Hej! Jag har en ny blogg, (min gamla blogg: piiiinkpiercing.blogg.se) och jag kommer att fortsätta att följa din blogg, du får gärna fortsätta att följa min också :D



Kram!

2010-07-16 @ 16:25:14 URL: http://photobypinkpiercing.blogg.se/
Postat av: mellis

Hejdu!

dryga kommentarer ? nej, jag svarade på det du hade skrivit i din blogg, varför blir du sur ? och varför säger du att jag bråkar ? jag bråkar inte för fem öre med dig!

Jag tycker att du ska sluta överdriva med allt faktiskt, det är inte värt att lägga ner energi på detta.

jag har väl rätt att skriva svar på det du har skrivit på din blogg eller?

jag får väl skriva en kommentar eller ?

undra vem det är som har stöttat dig ?

När du var med ex antal killar samma kväll, fast du sa att vi skulle hjälpa dig att hålla dig borta från det, vilka fanns där för dig den kvällen ?

Så tycker du ska släppa det där med att jag vill bråka, för det vill jag inte...

2010-07-19 @ 13:02:53 URL: http://handbollstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback