Solning och Dusch

Idag har det helt enkelt varit en underbar dag :) Jag har solat i ungefär 1 timma och sedan somnade jag i skuggan ett tag haha.jag blir oftast så trött när jag solat.Nyss har jag duschat och skulle egentligen äta middag men jag känner mig inte så pass hungrig så jag tog istället lite melon och glass,jättegott och det duger för mig! :) Resterande utav dagen ska jag antagligen spendera ute i solen,läsa lite tidningar och spåna på vad som händer i veckan.

Imorgon vet jag att jag ska ha matte och så hoppas jag på att jag ska boka tid hos frisören för jag vill färga mig i veckan :) På Tisdag är det läkarbesök och på Fredag ska jag på möte.Det är det som är planerat just nu i varje fall.
Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Melon och glass har jag aldrig provat, men det låter uppfriskande och är säkert jättegott när det är varmt ute !!



(även om jag inte gillade din kommentar så fick du ändå mig att läsa lite i din blogg, märkte du kanske ;)

2010-06-07 @ 18:47:16 URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Jag får helt enkelt prova det. Har du någon favoritmelon ?

2010-06-07 @ 19:02:26 URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback