13 Augusti - 14 Augusti 2011 , ( Lördag - Söndag )

I går , Lördags så åkte jag till Robert :) Jag fick sällskap av min syster som också skulle dit , men för att träffa hennes pojkvän.Dom bor ju trost allt nästan grannar ;) Så det var kul att ha lite sällskap på pendeltåget för en gångsskull :) När vi var framme satte vi oss direkt i min systers pojkväns bil och körde till en liten strand där vi badade ! Det var faktiskt rätt så skönt i vattnet :) Varmare än i luften !

Efter det splittrades vi och jag och Robert åkte hem till honom där vi tittade på film , "Hollywood gigolo" och myste ^-^ I dag sov både han och jag länge , jag vet inte varför men jag var super trött och sov längre än Robert sen..ganska så vanligt i och för sig..

På dagen åkte jag hem och nu är jag trött efter att ha suttit på pendeltåget ett tag.I dag ska jag fixa naglarna lite.Mer planer har jag väl inte :) Men det är Söndag och då får man vara lat !

 

Bild på mina naglar förut :) Jag gjorde manikyr utan mallar så därför ser den vita toppen lite "skakig" ut.Jag klarar i princip inte av att ha square längre , för att dom går av hela tiden.Därför har jag rundade nu , får se om jag kan lägga upp en shysst bild på hur dom ser ut nu ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback