Måndag , 1 Augusti 2011.

Denna vecka hoppas jag på många förändringar.Det har inte blivit så många bilder i bloggen dom senaste dagarna men jag har varit upptagen som sagt.Det är sommarlov och jag ska ta vara på dom sista dagarna ! Snart börjar skolan igen..Dock ser jag väl fram emot det men jag känner på mig och förstår att det kommer att bli mycket plugg när tvåan börjar.Det jag mest ser fram emot är väl dom individuella valen :) Då jag b.la har valt hudvård-make up , akrylnaglar , historia A och fördjupning i klippning.Känns kul !

För övrgt känner jag mig mycket bättre.Jag har inte ont i njurarna längre :) vilket är bra ! Dock har jag sovit ganska så mycket av medicinen men den är ganska stark också.Jag har sovit i drygt 13 timmar..inte så vanligt för att vara mig ! Men det släpper väl efter någon dag ^-^

Saknar min fina pojke..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback