Söndag , 20 Mars 2011.

Jag har bara i princip legat och tittat på serier hela dagen vilket har varit sjukt skönt och slappt :) Jag har också fixat lite med bloggdesignen men jag kommer nog inte att orka att fixa så mycket mer på den ikväll.För tanken är att jag ska försöka få ut det violetta i håret från silvershampot och titta klart på mina serier :)

Ikväll fick jag även en smärre chock när jag läste ett mess jag fick..varken bra eller dåligt men chockad blev jag.I alla fall .. imorgon är det skola som gäller , en lektion och senare har jag inga intressanta planer förutom att forstätta på bloggdesignen och göra vg/mvg uppgifter så jag har dom klara i slutet av veckan :)

Bjuder på en bild på mig :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback