Lista snodd från Denise (:

Snodde en lista från Denise

SKULLE DU HELST:
1. Pierca tungan eller läppen? Tungan
2. Vara seriös eller oseriös? Både och
3. Dricka grön eller röd mjölk? Grön
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon nu? Nä
2. Har du skolkat? Yeah..
3. Varmt eller kallt? varmt , utan tvekan :)
4. Soligt eller regn? Soligt
5. Fanta eller cola? Cola omnomnom!
6. Är du nyttig av dig? Jag försöker att bättra mig nu när jag är på diet.
7. Hur mycket är din månadsinkomst? Barnbidraget som ligger på 1050.Men brukar oftast få pengar av pappa när jag behöver höh.

OM MIG:

1. Vad heter du? Emelie
2. Hur svarar du i telefon? Hej det är Emelie..typ :)
3. Syskon? 2 trillingsyskon och en halv bror
4. Hur många barn vill du ha? Det har jag inte tänkt på
5. Vill du gifta dig? Ja om jag hittar den rätta
6. Favorit tid på dagen? Beror helt på vilken årstid och så.Dagen kan vara minst lika mysig som kvällen :)
7. Humör just nu? Lite trött men gla' ändå!
8. Sugen på just nu? Min barnmat som ska bli min middag.
9. Vilket shampoo använder du? Bobby's
10. Hur gammal är du? 18 år
11. Hur lång är du? 1.58 - 1.59 skulle jag gissa
12. Är dina föräldrar skilda? Nej
13. Vilken är din riktiga hårfärg? Mörkblont.
14. Vad väger du? 48,5
15. Har du någon sjukdom? Nej fy fan..
16. Vad har du för BH-storlek? Beror på hur modellen ser ut men oftast 75B - en liten C kupa.


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Pussat någon? Nej
2. Sjungit? Ja
3. Blivit kramad? Ja
4. Känt dig fånig? Nej
5. Saknat någon? Ja
6. Dansat galet? Nej
7. Klippt håret? Nä
8. Gråtit? Nä :)

GREJER:

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej
2. Har du en hund? Nej tyvärr inte.
3. Sover du helst ensam eller med någon? Det är mysigt att sova med någon men det kan vara skönt att sova ensam ibland också :)
4. Tror du på spöken? Nä
5. Är du mörkrädd? Lite.
6. Vad vill du ha just nu? En fettsugning..nä men..det finns nog inget som jag vill ha just nu.Jag är mätt och glad :)

VAD:
1. Åt du senast? En skål K-special med mini mjölk
2. Drack du senast? Saft
3. Har du på fötterna? Strumpor
4. Lyssnar du på just nu? All of the lights - Kenye west ft. Rihanna
5. Gillar du mest hos dig själv? Att jag är en stark person
Kommentarer
Postat av: tasha

hihi taaack <3 hoppas du fortsätter läsa min humorblogg :D

2011-05-11 @ 21:30:59 URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: annsoh

Hej! Vad händer ihelgen :)? vad söt du är! kram

2011-05-12 @ 07:53:14 URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!

Såg nyss i din body modification kategori.. Och jag vill bara fråga om du hade skindivers eller dermal anchor i tinningen? :) Fint var det i alla fall ^^

2011-05-12 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback