Beslutångest !

 
 
Dessa godingar har jag suktat efter ett bra tag nu ! Men jag tyckte att dom var för dyra då priset låg på 599 kr. Men nu har dom satts ner på REA till 399 kr ! Jag köpte med mig ett par 36:or hem. Dock är jag lite osäker på om dom kanske är lite lite små för mina fötter.. Jag provade en 37:a och den var ungefär 1 - 1 och ½ cm för stora och glappade.. Nu för tiden köper jag mest skor i 36:or om dom är gjorda i riktiga matrial så som skinn osv. Dessa är gjorda i new leather så dom kankse töjer sig lite ? Jag får helt enkelt prova att gå i dom här hemma ett tag och se om dom töjer sig , några få millimeter skulle vara bra ! Beslutångest var det ja.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback