Its been a while...♥

♥ Solnedgång på balkongen hos Daniel, förade med tjejerna o Andreas där.  ♥ Anton piercade bröstvårtan på ANT ;) ♥ Träningskläderna är på! Dags för träning.. ♥ Hemmagjord trattkantarellsoppa som lagades hos Leif ♥ Frapino o Chai med bästa vännen i väntan på min tur i Arbetsförmedlingen..♥ Packningen innan man ska bege sig till Leif ♥ Middag med Anton på O'Learys ♥ Bild på mig innan helgens utgång :)
 
Det var ett tag sedan jag skrev men så mycket har hänt på så otroligt kort tid! För några månader sedan gjorde min dåvarande pojkvän slut. De var nog de kanske mest egoistiska men ändå fashinerande sett att göra slut på, och anledningen ska vi inte tala om.. Han gjorde slut via telefon med orden " Du har för mycket problem, jag orkar inte med detta, det är slut". Egoistiskt, ja ? Men på ett sett förståeligt. Visserligen förstår jag honom då det är jobbigt att vara så pass nära o höra hur jobbigt en annan person har det i sitt liv, självklart tar det på partnern också om den ena mår dåligt eller har det jobbigt. But still..love is love och man gör allt för att vara med den personen man älskar, går genom eld o vatten, eller ? Kalla mig gammalmodig.. 
 
Men det har hänt mer än bara bad things :) Hur som så känns det så skönt o bra för mig att få skriva av mig lite, detta är ju trots allt min blogg, den är till för att lilla jag ska kunna skriva av mig och kunna blicka tillbaka :)
 
Under sommarens gång har jag hunnit med att knyta nya band med folk som verkar vara otroligt fina o härliga människor! Dessutom har jag även fått starkare band med äldre vänner som stått vid min sida, så det känns underbart :) 
 
Jag har också fått reda på att jag kommer börja skola igen, alltså inte på heltid då..men jag kommer få tenta upp/göra om de kurser där jag inte fick de betyg jag ville uppnå. Det betyder att jag kommer få lite stöd från CSN samtidigt som man kanske kan lyckas hitta ett deltidsjobb? Skulle vara en bra lösning just nu! 
 
Jag har inte heller bott hemma hela sommaren utan bott några veckor hos en nära vän. Vi har haft det så kul som man bara kan ha det! Vi lagade mat tillsammans, delade upp städningen mm. Vi insåg då att vi inte skulle ha några problem att faktiskt dela på en lägenhet om det nu skulle hända i framtiden, men siktar på att lyckas komma åt en egen egentligen. Men jag kände mig helt klart hemmastadd i lägenheten, med världens mysigaste o finaste balkong! :) Thank you sweetie för att jag fick bo hos dig!
 
Träningen har jag äntligen kommit igång med nu under sommaren :) Jag och några vänner kommer att träna på samma gym! Dock tänker jag inte köra den taktiken att om ingen går så går inte jag heller..jag kommer vilja träna ändå. Tänkte mer att det var en rolig sak att träna tillsammans om alla kan vid några tillfällen skulle ju det vara kanon kul! 
 
Det är mycket som har förändrats i sommar, både till de sämre men också till de bättre! Jag brukar säga ; "What doesen't kill you makes you stonger". På ett eller annat sätt stämmer det, men man kanske inte tror det just för stunden bara :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback