Fettisdagen + praktik

#fettisdagen #semla #grädde #floursocker #Thelins
 
#Matrix #colour #haircolour #haircare
 
På så kallade "fettisdagen" samlade vi hela gänget på Skönhetsgrottan o fikade med semla :) Det var riktigt härligt att all personal var samlad för en gångs skull o pratade o skrattade! Jag trivs så jäkla bra på min praktikplats ♥
 
Efter fikat var det städning av hela salongen som gällde. Jag ordnade b.la Matrix färgtuberna enligt färgkartan. Klockan 22.30 var man klar o det var dags att åka hem, man var ju lagom slut efter städningen kan jag lova!
 
Imogon ska jag på Booster o direkt efter det till praktikplatsen på salongen :) Där ska jag få fransförlängning! Kul ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback