På bättringsvägen..!

#injured #hospital #brokenhip #hipinjury 
 
Höften läker som den ska men kryckorna hänger fortfarande med på promenader eller vistelse ute. I hemmet går jag utan kryckor o det går bra, men efter ett tag sliter de på ben o höft så det blir alltid en powernap under dagen för att kunna återhämta sig! 
 
För någon dag sedan tog stygnen i hakan bort, Det djupa såret har läkt jättefint o jag kommer undan med ett litet ärr strax under hakan :)
 
De känns skönt att kunna bli helt återställd efter fallet på 3,5 meter. Vågar knappt tänka på hur galet det kunde gått annars..förlamad, brytit nacken..nej usch! Jag försöker ta det lugnt så mycket jag kan, men helgen bjuder på ännu en tjejkväll med nära vänner, får se om jag orkar ta mig dit :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback