100411

Jag har precis tittat på American next top model 13.Modellerna är kortare än vanligt.Alltså mellan 1.60-1.65.Den här gången skulle dom likna några bilden från när dom var mindre.Ganska kul att se hur dom fick till bildernas efterliknelse :) Och speciellt kul är att dom är kortare.Eftersom att jag själv är ganska kort så var det kul att se hur dom fick till effekten att se längre ut på en bild.Jag har själv plåtats två gånger och vet hur svårt det kan vara att få till en bild.Jag ska även plåtas igen i sommar! :)
Annars ikväll är det plugg som gäller och att lägga sig i tid eftersom att jag har skola imorgon.Dock börjar jag inte förens 11.10.Imorgon ska jag även lösa in pengar och skicka iväg ett paket via posten.Sedan får vi se vad dagen har att bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback