Lista - Det var länge sedan!

10 favoriter:
Färg:
Svart/Rosa 
Mat: Husmanskost.
Band: Flyleaf
Film: Twilligt måste jag nog säga :)
Bok: Ondskan
Sport: För örvigt gillar jag inte sport men är det något jag måste välja så blir det fotboll
Årstid: Sommar!
Veckodag: Lördag :)
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör: Pigg och glad :)
Smak: -
Kläder: Brottarlinne och mjukisar just nu :) Men kommer antagligen byta om senare.
Bakgrund: Tv:n
Nagellack: i en naturlig beige ton
Tid: 08.40
Omgivning: Tv:n är på i bakgrunden och pappa är utanför mitt rum och bytter :) Så det är mycket högljutt
Irritationsobjekt: Pappa som är utanför och bankar med hammaren x)

8 första:
Bästa vän:
Maria :)
Screen name: -
Husdjur: Två små underbara råttor (L)
Piercing: Öron om det räknas :) Annars näsan
Förälskelse: Min riktiga första kärlek var Andreas :)
Musik: Haha,dom flesta skulle antagligen kalla det fjortismusik,jag lyssnar dock på samma stil som jag lyssnade på i början :) Så inget har förändrats direkt. 
Bil: Jag äger ingen bil.
Kyss: Andreas

7 senaste:
Cigarett
:  Förra veckan
Mat: Middagen från igår :)
Dryck: Coca Cola
Biltur: När jag fick skjutts till läkaren,alltså i onsdags.
Kyss: Ärligt talat var det ett tag sedan.Men den var från Andreas i alla fall :)
Spelad låt: Red sam
TV-program: a shot at love with tila tequila ;)

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Ja.Andreas.
Brutit mot lagen: Hahah ja det har jag
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja x) Förra sommaren!
Varit med på TV: Ja :)
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder:
Harem byxor,shockerande färger,baggie jeans.
Mat: Majs,paprika.
Musik: Alla sortes metal.. 
Dryck: Apelsin saft
Personlighetsdrag: -

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Jag satt vid datorn och var ute på kvällen :) Hade tandvärk och huvudvärk!
Du kan höra just nu: Tv:n.Reklam :P
Du inte kan leva utan: Familj,vänner,allt som betyder helt enkelt :)
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn eller pratar i telefon

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Fanny,Andreas.
Du tycker om: Det finns många personer som jag tycker om :) Mina vänner och familj.
Du hatar: Jag hatar ingen,men ogillar folk som irriterar mig och som jag inte alls förstår mig på.

2 val:
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår så klart :)

1 önskan: Jag har en vädligt stor önskan :) Men den kommer jag inte skriva här i bloggen!
Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra helg :)

2010-04-17 @ 09:32:11 URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: mathilda ♥

söt blogg , hur är det? :)

2010-04-17 @ 09:59:27 URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: Julianann

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-18 @ 14:12:44 URL: http://julianann.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback