Mycket nöjd :)

jag är mycket mycket nöjd med min kväll :) Trodde inte alls att jag skulle vara ute så länge som jag var! Det var jättekul att få träffa bästavännen igen och få vara ute bland folk.jag märkte själv hur fucking bra jag mådde och hur stolt jag var när jag väl var ute ( må låta konstigt men ni förstår inte min situation och jag tänker inte gå in på detaljer om detta ).

Jag ska försöka lägga upp en dagens outfit innan jag däckar i sängen ;) Jag bar min nya väst,tjocktröja från H&Ms beställning.Och så klart lackleggingsen till + ballerina och många smycken.

I morgon hoppas jag att det blir en till ute-kväll med Fanny :) Men vi får se om jag inte är allt för trött.Annars kanske andreas åker förbi mitt hur och säger hej.Jag har hört att det ska bli bra vänder så jag satsar på att vara ute!

Nu ska jag dock möta min syster!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback