Svårt val

Just nu har jag väldigt mycket splittrade tankar. Frisörlinje är något jag vill gå och ett jobb som jag absolut skulle kunna tänka mig.Men juridik är också något jag är intresserad av.Och nu efter att jag inte gått i skolan på sex månader så känner jag mig peppad att plugga järnet! Om jag väljer att utbilda mig inom juridik vet jag att det är mycket mycket plugg som gäller och många års pluggande efter skolan.

Och när det gäller frisörlinjen så kommer jag antagligen att få jobb efter skolan.Och det är något som jag har anvädning utav.Det lutar åt frisörlinjen just nu..Men valet görs inte förens denna vecka.Vi får se vad jag väljer :) Jag hade tänkt att prata igenom saker och ting med mamma först också och se vad hon tycker.

Kommentarer
Postat av: * Em

Allt bra med dig idag? :)

2010-04-27 @ 15:46:19 URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback