14 Augusti 2010

Mycket lyckad och rolig dag ! :) Jag vaknade tidigt på morgonen,vid sex och kunde absolut inte somna om.Så jag satte mig rätt och slätt och tittade på Family guy som underhållning.Tittade kanske på två avsnitt eller så innan jag gick upp ur sängen för att äta frukost.

Lite senare vid tre tiden ringde Andreas och hade precis slutat jobbet så jag bjöd över honom hit :) Vi fortsatte att titta på Family guy,pratade och hade det allmänt mysigt.Så som det brukar vara när man spenderar tiden med honom.

Vid 4 tiden åkte Andreas hem och det var dags att äta middag med grannarna.Gatufesten var i full gång ute på gatan med nästan alla grannar. ( Vi har en liten gata på sex hus ).Kvällen har fortsatt att rulla på med musik,cider,öl och massvis med pratande.Jag träffade även Maria,min barndomsvän och vi kunde inte sluta att skratta och att prata om gammla minnen :) Alltid lika kul att se henne! Vi kommer antagligen att träffas någon dag nästa vecka också.

Nästa vecka ska jag även försöka mig på att träffa lite andra vänner som har velat träffa mig ett tag då jag var borta på landstället i tre veckor.Känns kul :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback