26 Augusti 2010

En härlig dag i skolan avklarad! Jag känner absolut att jag valt rätt linje den här gången :) Känner mig 100% säker på att detta är det jag vill göra i många år framöver..

Idag slutade skoldagen egentligen 16.05 men jag gick tidigare eftersom att jag skulle på ett läkarbesök.Det var så att jag hann precis i tid! Tog mig ungefär en timma att komma dit från min skola.Där gick det också bra.Bättre än förväntat :) Jag har faktiskt inte så mycket mer att berätta än att allt verkar gå hyffsat bra just nu.Efter läkarbesöket hann jag även med att shoppa lite.Ett par snoddar,hårspännen och en t-shirt i leopardmönster.Nöjd!

Ikväll ska jag klippa mig själv om jag hinner,jag brukar göra ibland.Det ska bli kortare och mer uppklippt :) För i helgen ska jag bleka blondt igen! Längtar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback