13 December 2010

Jag har totalt vänt på dygnet och det suger.. Idag måste jag försöka lägga mig i tid så jag kommer upp imorgon. Jag tror att jag råkade vända på dygnet i Fredags då Angelica och jag var hemma hos Fanny och tittade på film.. Vi kom hem vid tre och jag somnade kanske inte förens fem på morgonen.

Idag har jag lite saker som ska fixas. Jag ska b.la hämta ut min beställning från H&M idag , skicka iväg en skoluppgift via fronter , ringa Nackagymnasiums biblotek ( done! ) och rensa i mammas dator eftersom att jag får en ny på Torsdag av pappa :) Så jag ska lägga över lite bilder osv till mitt USB.

Klicka nedanför för att följa min blogg via Bloglovin :)

bloglovin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback