29 December 2010

Jag har totalt vänt på dygnet vilket suger ! Imorgon måste jag upp i tid !.. Jag ska ut och köpa lite små saker till nyår :) Mina planer inför nyår är fortfarande inte bestämda. Det är inbjudningar till fester hit och dit. Dock tror jag att jag kommer att spendera nyår med bästa vännen Fanny och andra flickor och pojkar.Mys ! Pojkvännen ville också träffas men vi får se hur det blir med det , jag firade nyår med honom förra året och i år ska han bort till Flen.

Nu ska jag äta middag och efter det ska jag städa lite och tänka på vad jag ska ha på mig på nyår och vad i helvete jag ska göra på nyår ^-^ Jag har en del att välja på.
Kommentarer
Postat av: jessica

hääärligt att gå upp tidigt på morgonen (a)

sv: det är bara bra med mig, trött som attans bara, hihi

2010-12-29 @ 20:48:58 URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback