"Där går gränsen"


svar: haha självrespekt ? jo det har jag nog utav gumman ;) Och ja det ser ut som att dom är genomskilniga men det är dom absolut inte kan jag lova! Och med min kropp menar jag HELA inte bara just den delen.Och det är en bild på när jag solar,vemfan bryr sig.Oh juste,det är inte string det ser bara ut så på framsidan :)
"det du gör där går fan gränsen" - ja antagligen för dig men alla tycker inte som du gumman.Jag tycker att det är helt okej att sola i underkläder och lägga upp bilder.Så länge dom inte är genomskilniga eller är string (Alltså om man skulle visa rumpan eller något) det är min gräns :)

Ni kommer inte ge er med era små påhopp va ;) Get a life bitch!

Kommentarer
Postat av: sara

Det där var absolut inte ett påhopp jag försökte förklara för dig varför folk reagerar på sådana bilder vilket verkar vara omöjligt. Med tanke på att du måste lägga upp varenda grej som folk skriver som är emot dig och bara MÅSTE försvara dig visar att du är väldigt osäker. "Gumman" - och allt sånt skit är så gammalt. Väx upp och förstå att allting inte måste ses som ett hot.

2010-06-19 @ 13:45:27
Postat av: Kitty

- du är med i tävlingen , lycka till :D

2010-06-19 @ 13:50:33 URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: emeliee

men vad spelar det för roll? det är väl ändå emelie som äger denna blogg som bestämmer vad hon ska lägga ut och inte och om ni reagerar starkt på det så okej, men bara därför ska ni ju inte klaga utan bara ignorera det.



emelie, du är bra du :)<3

2010-06-19 @ 14:43:23 URL: http://emelieesofie.blogg.se/
Postat av: michelle

svar: har också lagt till dig nu :)

2010-06-19 @ 18:32:28 URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: sofiavictoria

herregud! dom är ju inte tvingade att kolla på dina bilder om dom tycker att det är en "gräns". så himla töntigt. det är väl din ensak vad du lägger upp på din blogg. jag tänker inte ens på att du har trosor. det är ju nästan precis samma sak som en bikini underdel.

2010-06-19 @ 19:26:28 URL: http://sofiavictoria.webblogg.se/
Postat av: sofiavictoria

svar; ingen fara. säger bara vad jag tycker! ;)<3



allt är toppen! hur är det själv?



kraam

2010-06-19 @ 20:08:03 URL: http://sofiavictoria.webblogg.se/
Postat av: Gossipanka

MEn gud, foollk är så desperata! kan dom inte bara skita i att kommentera det ;) tror hon är avsi på din kropp ;)

sv: haha skryyyyt mer om ditt hår ;P <3 kram

2010-06-20 @ 18:27:45 URL: http://gossipanka.blogg.se/
Postat av: Andrea

Kan du lyssna på vad tjejen som skrev kommentaren ovan försöker säga i stället för att du ska ha sista ordet och alltid försvara dig själv? Internet är det mest offentliga som finns. Vi har FATTAT att det är din blogg, att du bestämmer själv vilka bilder du lägger ut och att du gör det av eget iniativ. Vi har förstått det.



Försök förstå vad man menar med kommentarerna i stället.

2010-12-20 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback