Samma lack leggings samma dag


Fick ett kommentar av någon "Anonym". Här var det tydligen svårt att skriva sitt namn. Anyway..svar på kommentar! :)

Vadå samma dag? :)
Nej så klart jag inte har på mig samma kläder/plagg som jag hade dagen innan.Det är bara äckligt..så jag förstår inte vad du menar med samma dag ? Jag har inte publiserat något inlägg dagen innan eller efter om att jag hade samma lack leggings på mig..

Om du nu känner för att skriva mer kommentarer i min blogg,Go ahead! ;) Men skriv gärna namn nästa gång eller bloggadess om du har någon så kan du få svar på dom direkt på din blogg istället för att jag ska ta upp dom här i bloggen.I och för sig gör jag gärna det med..
Kommentarer
Postat av: Aourora den "anonyma"

Menade såklart inte samma dag utan varje dag, var bara liite smått nyfiken för du verk ha dom varje dag

2010-06-14 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback